لغات تخصصی متون حقوق

یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین عنوان درسی در آزمون های حقوقی که می تواند رویای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد دلخواه را برای داوطلب آزمون های ارشد فراهم آورد متون حقوقی است .

با توجه به کلیدی بودن این امر ، چند محصول جدید در زمینه تقویت دایره لغات و تسلط بر مفاهیم حقوقی کتابهای منبع که مهمترین آن law texts  است برای تمامی مخاطبین فراهم شده است . این محصول ویژه آن دسته از افرادی است که تا حد مطلوبی بر زبان انگلیسی تسلط داشته و با استفاده از این محصول بر 2002 واژه ضروری و مهم کتاب law texts تسلط خواهند یافت .

البته کسانی هم که در سطح نسبتاً مبتدی هستند در صورت استفاده از بسته های متون حقوقی که در ادامه آورده شده است می توانند بعداز یادگیری جهت های مذکور از این محصول استفاده نمایند .

بهترین ویژگی این محصول ارائه 54 فیش آموزش فونتیک  به همراه مثال های کاربردی فارسی و انگلیسی است . به این روش شما می توانید هر لغت انگلیسی را تلفظ نمایید .

فقط در مدت  45 روز  می توانید به راحتی تمامی جی برگ های زبان تخصصی را به حافظه خودتان بسپارید و فقط با 3 با رتکرار بیشتر برای همیشه وارد حافظه دراز مدت شما خواهد شد .

زمان صرفه جویی در وقت برای جی برگ نویسی:      10010    دقیقه 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد